Friday, May 22, 2009

permulaan...

akhirnya aku buat jugak blog... setelah sekian lame niat di postponed sebab b4 this busy sangat ngn IB... ceh menipu kuat!haha....btw, b4 this aku ingat mende2 blog ni ngarut je sebab macam tulis diary gak and its so lame....but bile pk balik its either buat fb account or blog, its better to have a blog....bole tulis macam2 woo....blog kali ni mmg nampak macam bodo serta sempoi saje but i'll try my best to post informational blogs next times....mlm terang bulan beginik tiada mud utk ber-contemplated (pinjam mr masukor).....so, b4 aku proceed dengan blog2 seterusnya ade certain matters yg perlu readers amik port sket....

1)saya akan sedaya upaya menggunakan bahasa inggeris dalam blog2 laen kerna tahu akan kepentingan bahasa tersebut... kecuali apabila certain2 jokes yg perlu ditulis dalam bahasa melayu untuk menambah kesan kelakar kepade para pembace....oh ya, bukan niat di hati untuk improve english through blog kerna saya lebih menggemari mengimprove dengan tgk tv and movies....credit to dr. megawati omar...
2)amaran kepada semua pihak bahawasanya blog2 akan ditulis terus dari akal dan hati (akal comes first la) dan sama sekali tiada unsur censorship kecuali untuk beberapa perkara seperti nama2 orang....isu2 sensitif akan dikupas tanpa belas kasihan....semua rakan2 yang mengenali saya tau akan ke-direct-an mulut saya....bakat yang sama juga dalam hal penulisan...
3)blog tidak akan diupdate selalu kerana saya busy dan bukanlah menjadi profession saya sebagai professional blogger....saya adalah hamba Allah yang perlu beribadah okeh...ahaha.....n i got a life too....

itu saje setakat ni dan laen2 hal akan diberitahu kemudian...harap dapat banyak comment dari pembace dan terus support blog saya...haha...

note of the day > ke-tere-an penulisan bahasa melayu saya di atas adalah hasil kelas bahasa melayu bersama cikgu roslindawati selama 5 bulan...

- hakim -

3 comments: